Styrk effekten af din digitale markedsføring

Det er blevet vanskeligere at måle effekten af den digitale markedsføring. Som kunde i moderne marketingbureauer kan du blive udsat for en lang række buzz words og forkortelser, som erstatning for målbare resultater.
Måske har du selv oplevet at blive spist af med visninger, klik og interaktioner?
Denne morgen tager vi dig i hånden og viser dig fra A til Å, hvordan du både sikrer dig de rigtige KPI’er, opsætter annoncer ud fra disse og definerer det reelle afkast.
Det får du med hjem
- Effektiv metode til at arbejde strategisk med effekterne af din digitale markedsføring
- Forstå sammenhængen mellem touchpoints i din kunderejse
- Indblik i digitale værktøjer til at styrke effekten af dine kampagner
Målgruppe
Du har en grundlæggende forståelse for digital markedsføring, har allerede en webside, og måske har du allerede gang i Google Analytics eller andre analyseværktøjer.
Om oplægsholderen
Kristoffer Lybecker ejer bureauet Lionlab ApS, som er beliggende i Hørning.
Kristoffer har lavet digital markedsføring siden 2012, og hjælper idag virksomheder fra forskellige brancher med at øge performance på deres websites og kampagneaktiviteter med budgetter på alt lige fra få 1.000 kr. til op mod én million om måneden.
Arrangementet er gratis for medlemmer af ErhvervSkanderborg. Andre: 500 kr. + moms. Der opkræves et no-show-fee på 250 kr. for udeblivelse uden afbud senest 2 dage før arrangementet.
Vi glæder os til at se dig!
Oplægsholder

Kristoffer Lybecker
Lionlab ApS, Nydamsvej 17, 8362 Hørning