Tiltræk flere kunder vha. automation og inbound marketing

At skabe (varme) leads og konvertere dem til kunder sker de fleste steder i et tæt samarbejde mellem salg og marketing, som hver især spiller en vigtig rolle i salgsarbejdet.
Tag din marketing- eller salgskollega under armen og deltag i dette morgenmøde, hvor I får en fælles forståelse for, hvordan I bruger automation og inbound marketing til at identificere, tiltrække og følge op på nye b2b-kunder.
Programmet byder på:
- Introduktion til inbound marketing
- Introduktion til marketing automation
- Kraftfulde automatiske marketingmotorer og effektive salgstragte
- Fordele og ulemper ved brug af inbound marketing
- Bliv klogere på, hvordan du omdanner leads til betalende kunder
- Hvordan kan salg og marketing arbejde sammen
Om oplægsholderen
Henrik Sejer Gelineck Berg, CEO & partner i WebPuls, et digitalt konsulenthus der hjælper B2B og B2C virksomheder med at nå deres forretningsmål gennem Digital strategi, leadgenerering og målrettet markedsføring. Herunder Linkedin annoncering, Facebook og Instagram annoncering, e-mail marketing, automatiseringer, lead scoring, SEO og Google ads.
Læs mere på: www.webpuls.dk
Arrangementet er gratis for medlemmer af ErhvervSkanderborg. Andre: 500 kr. + moms. Der opkræves et no-show-fee på 250 kr. for udeblivelse uden afbud senest 2 dage før arrangementet.
Vi glæder os til at se dig!
Oplægsholder

Henrik Sejer Gelineck Berg
Pilgrim, Søtoften 8, 8660 Skanderborg