Vil du være den håndværksvirksomhed, kunden ringer efter næste gang?

Har du tænkt over, hvad det er der gør, at nogle virksomheder har succes, og andre ikke har?
Dine konkurrenter kan sandsynligvis levere næsten de samme produkter til stort set den samme pris som dig. Derfor er din håndværksvirksomhed dybt afhængig af, at kunderne oplever at du og dine medarbejdere er bedre end konkurrenterne.
Det er i mange tilfælde jeres måde at behandle kunderne på der afgør, om kunden også ringer til din virksomhed næste gang. Materialer og billige priser, det kan de få alle steder. Men, den gode service som I leverer, kan konkurrenterne ikke kopiere.
Denne eftermiddag får du 9 værktøjer til supergod kundeservice som sikrer, at du og din håndværksvirksomhed vinder kampen om kunderne.
Dette arrangement er for håndværksmestre, som ønsker at opnå bedre resultater og få flere opgaver på baggrund af større kundetilfredshed.
Om oplægsholderen
Ulrik Trend Mogensen har en lang karriere bag sig inden for salg, ledelse og projektstyring. Han driver i dag konsulentvirksomheden trend mogensen, som hjælper virksomheder med at få motiverede medarbejdere, tilfredse kunder og en bedre bundlinje.
Se mere på trendmogensen.dk
Arrangementet er gratis for medlemmer af ErhvervSkanderborg. Andre: 500 kr. + moms. Der opkræves et no-show-fee på 250 kr. for udeblivelse uden afbud senest 2 dage før arrangementet.
Vi glæder os til se dig!
Oplægsholder

Ulrik Trend Mogensen
Stark A/S, Danmarksvej 20, 8660 Skanderborg