Vær din egen nyhedskanal

Hvad end din virksomhed bygger modeller, sælger bilkomponenter eller designer hjemmesider, findes der en guldgrube af gode fortællinger, der bare venter på at blive fortalt.
Nogle historier er store og oplagte til en pressemeddelelse, mens andre er mindre og passer til sociale medie-kanaler. Nyheder er der nok af, det handler bare om at bruge dem strategisk og på den rette platform.
Målgruppe
Oplægget er til dig, der vil lære, hvordan du udnytter content marketing til din fordel. Betegnelsen dækker over en strategisk metode, hvormed man producerer fokuseret, indholdsdrevet markedsføring og derved skaber relevant og værdifuldt indhold og stærke relationer til en forhåndsdefineret målgruppe.
Hvad kan jeg lære?
- At skabe værdifuldt indhold i et kontinuerligt flow
- At få de bedste historier ud af det du har – og benytte dem strategisk
- At vælge den rette platform og format til netop din nyhed
Ved hjælp af disse få men brugbare værktøjer, kan du at være din egen nyhedskanal. Gennem reelt og uundværligt indhold bliver du i stand til at generere trafik på din hjemmeside og sociale kanaler, der vil skabe relationer til både nuværende og potentielle nye kunder.
Om oplægsholderen
Brian Ravn Galsgaard er en garvet journalist og kommunikatør med bred erfaring indenfor både den praktiske og teoretiske anvendelse af faget.
Foruden en årrække som både redaktør, redaktionschef og kommunikations- og marketingchef, har Brian Ravn Galsgaard undervist i content marketing, strategisk kommunikation og kommunikation i praksis på erhvervsakademierne i Aarhus og Herning samt VIA University College Herning. I dag er Brian partner og rådgiver i kommunikationsbureauet Affordable, der holder til i Aarhus.
Arrangementet er gratis for medlemmer af ErhvervSkanderborg. Andre: 500 kr. + moms. Der opkræves et no-show-fee på 250 kr. for udeblivelse uden afbud senest 2 dage før arrangementet.
Vi glæder os til at se dig!
Oplægsholder

Brian Ravn Galsgaard
Online via Teams. Du modtager en mail med et link til at deltage.