Gode kundeoplevelser skaber mere forretning

Vi påstår, at du med små, enkle virkemidler i din virksomhed kan skabe:

  • Mere synlighed og omtale af din håndværksvirksomhed
  • Flere positive kundeoplevelser, når kunder handler med dig
  • En sjovere hverdag for dig og dine svende/medarbejdere/dig selv – fordi det bare er meget sjovere at arbejde med GLADE kunder

Målgruppe
Du er håndværker, håndværksmester, pladsformand eller bare interesseret i at skabe kundeoplevelser.

Kom og få et indblik i:

  • Hvad god service og kundeoplevelse kan være
  • Hvordan service hænger sammen med forretning på bundlinjen
  • Eksempler på god service og kundeoplevelser i håndværksfaget

Mød oplægsholderne
Trine Sundgaard og Karin Mørk er forretningskonsulenter og har begge +15 års erfaring med at skabe kundeoplevelser og vækst i forretningen i mange forskellige brancher, herunder håndværk, produktion, detailhandel, serviceerhverv mv.

Trine og Karin har gennem årene udviklet og implementeret adskillige kundeservicekoncepter for både store og mindre danske virksomheder.

Arrangementet er gratis for medlemmer af ErhvervSkanderborg. Andre: 500 kr. + moms. Der opkræves et no-show-fee på 250 kr. for udeblivelse uden afbud senest 2 dage før arrangementet.

Hent hele invitationen her.

Vi glæder os til at se dig!

HUSK SIDSTE TILMELDING: ons, 12/02/2020 - 23:59

Arrangements informationer
Dato: 
Torsdag, 20 februar, 2020 - 08:30 til 10:30
Arrangementet afholdes hos: 
Tømrer, Murer og Kloakmester John A. Laursen, Tangenten 1, 8751 Gedved
Arrangør: 

ErhvervSkanderborg

Henvendelse: 

ErhvervSkanderborg

tlf: 30 35 25 85 / 24 22 44 11

email: mail@erhvervskanderborg.dk

cvr: 32168132

Pris: 
625,00 kr.
Arrangementet er lukket for tilmelding
DankortE-dankortVisakortMastercardMaestroJCBVisa VerifiedVisa Electron

Det er muligt at betale med Dankort & internationale betalingskort

Læs vores salgsbetingelser